به گزارش سلام دلفان، سردار “محمد قنبری” در مراسم افتتاحيه سامانه 120 پليس راهور استان، گفت: سامانه تلفني 120 با هدف کاهش مراجعات حضوري و پاسخگويي به سؤالات و ابهامات شهروندان در امور انتظامي – ترافيکي و خدمات راهور در سه حوزه اجرائيات، صدور گواهينامه و شمارهگذاری در حد استعلام و رؤیت، شروع بکار کرد.
وي با اشاره به اين که اين سامانه قدم ديگري در جهت آسايش و آرامش مردم لرستان، است، اظهار داشت: 30 نقطه حادثهساز در سطح استان شناسايي که با همکاري ساير دستگاههای مرتبط از اين تعداد، 9 نقطه اصلاح و مرمت شده است.
در ادامه، اين مقام ارشد انتظامي به 68 نقطه حادثهخیز ديگر راههای مواصلاتي استان اشاره کرد و گفت: از اين تعداد به همت پليس و ساير دستگاهها، 19 نقطه از آنان اصلاح و مرمت که اين روند موجب کاهش تلفات فوتي جادهای در استان بوده و مابقي نيز در حال بازسازي و اصلاح است.
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينکه، اعمال قانون بر اساس نياز جامعه و مردم است، اظهار داشت: پليس لرستان به دنبال افزايش آمار جريمه نبوده بلکه به دنبال ارتقاء فرهنگ رانندگي در جامعه است.
وي سه عامل انسان، راه و وسيله نقليه را از علل بروز تصادفات جادهای دانست و نقش انسان را مهمتر از آنها برشمرد.
در ادامه سرهنگ “مرادي”، گفت: با پيشرفت علم و فنّاوری و مدرنيزه شدن امور، در جهت سهولت خدمترسانی، پليس راهور نيز با در نظر گرفتن نيازهاي جامعه خود را ملزم به بهرهگیری از تکنولوژي و امکانات پيشرفته دانسته و گامهای خوبي برداشته که راهاندازی سامانه 120 يکي از اين گامها، است.
رئيس پليس راهور لرستان، در ادامه با بيان اينکه اميدواريم با توسعه اين سامانه بتوانيم جوابگوي خواستهها و نيازهاي مردم باشيم، گفت: خدمتگزاران مردم در مجموعه راهنمايي و رانندگي استان با تلاش مضاعف خود در تمامي واحدهاي تابعه بهصورت 24 ساعته در جهت ارتقاء امنيت ترافيکي و پاسخگويي به سؤالات، ابهامات و نظرات مردم گام بر میدارند و از هيچ کوشش و تلاشي در اين راه دريغ نمیکنند.
منبع:پايگاه خبري پليس
منبع:پايگاه خبري پليس
