به گزارش سلام دلفان، ابوالقاسم طالبی تاکید کرد جایزه گرفتن شهاب حسینی به جشنواره کن اعتبار داد و درباره اصغر فرهادی و فیلم «فروشنده» هم نظرات خود را بیان کرد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]
به گزارش سلام دلفان، ابوالقاسم طالبی تاکید کرد جایزه گرفتن شهاب حسینی به جشنواره کن اعتبار داد و درباره اصغر فرهادی و فیلم «فروشنده» هم نظرات خود را بیان کرد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]