به گزارش سلام دلفان، آژانس بینالمللی انرژی اتمی به کشورهای عضو اعلام کرده که سطح غنیسازی اورانیوم در ایران به ۴.۵ درصد افزایش یافته است.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]
به گزارش سلام دلفان، آژانس بینالمللی انرژی اتمی به کشورهای عضو اعلام کرده که سطح غنیسازی اورانیوم در ایران به ۴.۵ درصد افزایش یافته است.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]