به گزارش سلام دلفان، قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: از اقدام حقوقی وزارت بهداشت درباره دریافتهای صدها میلیونی استقبال میکنیم اما انتشار فیشهای حقوقی را اخلاقی نمیدانیم و در صورت لزوم به مراجع قضایی ارائه خواهیم کرد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]