به گزارش سلام دلفان، تفاهمنامۀ توسعــــه و افزایش ظرفیت تولید فــــولاد تــــــا سقف 10 میلیون تن در منطقۀ ویژه اقتصادی خلیجفــــارس با حضــــور مدیرعامل ایمیـــــدرو، مدیرعـــــامل صنـــــدوق بازنشستگی، جمعی از مسئولان ارشد استان هرمزگان و مشارکت فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، شرکتهای فولاد کاوه جنوب کیش، مادکوش، صبا فولاد خلیجفارس، گل گهر، ایمیدرو و شرکت ملی فولاد ایران امضا شد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]