به گزارش سلام دلفان، عضو سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با انتقاد از انحصار دولتی در واردات اینترنت، گفت: شرکت زیرساخت به جای تجارت پهنای باند طبق وظایف قانونی به مالکیت دروازههای بین المللی اینترنت و مدیریت لینک انتقال بین استانی و کسب درآمد از این مسئولیت بپردازد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]