- سلام دلفان | اخبار شهرستان دلفان| نخستین سایت خبری تحلیلی در دلفان - http://salamdelfan.ir -

ایران گام دوم را برداشت/ کمالوندی:تا چند ساعت دیگر غنی‌سازی بالای ۳٫۶۷ درصد شروع می‌شود/ عراقچی:نامه ظریف به موگرینی ارسال می‌شود

به گزارش سلام دلفان، معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: امروز نامه ای از سوی ظریف به موگرینی ارسال می‌شود و به صراحت بندهایی از برجام درباره عدم تعهد ما به غلظت اورانیوم اعلام خواهد شد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید

Powered by WPeMatico [2]