به گزارش سلام دلفان، معاون امور بانک وزیر اقتصاد از فروش ۴۰ هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک ها تا پایان سال جاری در کشور خبر داد و گفت طی یک سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها فروخته شد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]