به گزارش سلام دلفان، ما میدیدیم که 60درصد مسئولین کشور در منطقه یک سکونت داشتند حالا احتمالا 40درصد بقیه در منطقه دو ساکن بودهاند! همچنین دیدیم که 15هزار کارتن خواب در تهران داریم؛ با فرمایشات امام(ره) مواجه شدیم که میفرمودند ولی نعمتان ما همین زاغه نشینان و حاشیهنشینان هستند. در همین دولت بنده در فرودگاه نظر آقای آخوندی را در خصوص مسکن مهر پرسیدم و به ایشان گفتم که الان 4میلیون نفر با موضوع مسکن مهر درگیر هستند و ایشان فرمودند که مسکن مهر طرح مزخرفی است!
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]