به گزارش سلام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مسنترین بیمار بهبود یافته مبتلا به کوید ۱۹ ایران با ۹۱ سال سن ظهر امروز از بیمارستان پاستور بم مرخص شد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]
به گزارش سلام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مسنترین بیمار بهبود یافته مبتلا به کوید ۱۹ ایران با ۹۱ سال سن ظهر امروز از بیمارستان پاستور بم مرخص شد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]