به گزارش سلام دلفان، وزیر آموزشوپرورش گفت: تهران و شهرستانهای آن بعد از سیستان و بلوچستان بدترین فضاهای آموزشی ازلحاظ تراکم دانشآموز، ایمنی و فرسودگی مدارس را دارد و امیدواریم با اختصاص اعتبارات خوبی که در سال 98 از سوی مجلس اختصاصیافته در راستای حل این معضل گام برداریم.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]