به گزارش سلام دلفان، وزیر بهداشت گفت: پرونده الکترونیک سلامت را به عنوان زیرساخت بسیار مهم نظام سلامت به سرانجام رساندیم که با حضور رئیسجمهور مرحله بعد که سیستم ارجاع و پزشک خانواده است، افتتاح میشود.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]