به گزارش سلام دلفان، قبوض کاغذی در لیست بایدهای دولت برای حذف شدن قرار گرفته و طبق برنامهریزیهای صورت گرفته، مشترکان برق از ابتدای مهرماه به جای دریافت قبض کاغذی برق اطلاعات مصرف خود را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]