- سلام دلفان | اخبار شهرستان دلفان| نخستین سایت خبری تحلیلی در دلفان - http://salamdelfan.ir -

جمنا بعد از انتخابات تحرک خوبی نداشته است/ باید راه حل را اصلاح کنیم که در وحدت سهم‌خواهی نباشد/ طرف می‌گفت من خودم شانزده حزب دارم، می‌خواهم شانزده تا آدم بگذارم/ اگر یک سلسله مسائل بیرونی نبود قطعاً رأی می‌آوردیم

به گزارش سلام دلفان، ما این مشکلات را در شورا داشتیم که طرف می‌گفت من خودم شانزده حزب دارم، بنابراین می‌خواهم شانزده تا آدم بگذارم. ما از ابتدا به آنها گفتیم سهم‌خواهی، نداریم. یکی از مسائل مهم این است که افراد خودشان هم ذینفع نباشند. اگر بخواهد خودشان ذینفع باشند، سهم‌خواهی هم بکنند، آدم‌های ناجوری هم باشند، به نتیجه نمی‌رسد و نتیجه‌اش همینی هست که می‌بینیم و اصلاً «جمنا» به همین خاطر درست شد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید

Powered by WPeMatico [2]