به گزارش سلام دلفان، عزیزان اگر زندگی ما جوری شد که رمان را بیشتر از قرآن خواندیم و انسمان با کتابهای رمان بیش از قرآن شد، بدانید که در مسیر انحرافی قرار گرفتیم. رمان میخوانید عیبی ندارد اما به چه قیمتی؟ جوری نشود که قرآن کمرنگ شود.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]