به گزارش سلام دلفان، نماینده سابق ایران در اوپک گفت: فلسفه وجودی تشکیل سازمان اوپک این است که از منافع اعضای خود حمایت و همینطور در بازار نفت ثبات را برقرار سازد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]
به گزارش سلام دلفان، نماینده سابق ایران در اوپک گفت: فلسفه وجودی تشکیل سازمان اوپک این است که از منافع اعضای خود حمایت و همینطور در بازار نفت ثبات را برقرار سازد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]