به گزارش سلام دلفان، جالب هم این است که مدام هم تکرار میکنند که «ما پایبند برجامیم». اصلاً معنای پایبندی آلمان و فرانسه و انگلیس به برجام چیست؟ یکی از اینها سؤال کند که شما پایبندید، یعنی چه کار میکنید؟
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]