- سلام دلفان | اخبار شهرستان دلفان| نخستین سایت خبری تحلیلی در دلفان - http://salamdelfan.ir -

رئیس کنست: باید بیشترین بهره را از توافق هسته‌ای ایران ببریم

به گزارش سلام دلفان، رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی در دیدار با هیأت اعزامی کنگره آمریکا به اراضی اشغالی تاکید کرد باید تا جایی که ممکن است از توافق هسته‌ای ایران استفاده کرد و بهره برد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید

Powered by WPeMatico [2]