به گزارش سلام دلفان، یک اقتصاددان با تاکید بر اینکه اگر بنده هم جای رئیس کل بانک مرکزی بودم، بازار متشکل را در شرایط کنونی بازگشایی نمی کردم گفت: «وضعیت کنونی بازار ارز خوب است و نیازی نیست تکانه ای جدید در این بازار ایجاد شود.»
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]