به گزارش سلام دلفان، همراه اول از سال ۹۳ به صورت کاملا مستقل و داوطلبانه کمپین مشابه ای را برای حمایت از محیط زیست راه اندازی کرده است تا با حذف قبوض کاغذی مشترکان هم در مصرف صرفه جویی شود و هم گامی در حفاظت از محیط زیست باشد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]