به گزارش سلام دلفان، چرا مسئول عالی مقام نظام جمهوری اسلامی، که سوگند خورده پاسدار قانون اساسی باشد، باید این طور صحبت کند؟ اولا اعضای مجمع ، ده بیست نفر نیستند و این یک سخن خلاف است ، دوم آنکه اگر یک نفر در قانون اساسی اختیارات و مسئولیت هایی دارد مانند خود رئیس جمهور، آیا در هر موردی به آرای عمومی مراجعه می کند؟ اعضای دولت و وزرا که با رای با رای مستقیم مردم انتخاب نشده اند ، آیا در هر مورد که می خواهند تصمیم بگیرند به آرای عمومی مراجعه می کنند؟ این در حالی است که در بسیاری از موارد تصمیماتی هم که می گیرند به اتفاق آرا هم نیست ، پس باید گفت ده ، بیست نفر در دولت برای یک ملت تصمیم میگیرند؟
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]