به گزارش سلام دلفان، برای اولین بار از سال 2009، آلمان شرقی در بوندسلیگا نماینده خواهد داشت که این باید دلیلی برای جشن گرفتن به وجود آورد؛ یک نشانه از اینکه پس از دو دهه مدیریت ضعیف، فوتبال آلمان شرقی دوباره در حال اوجگیری است.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]