به گزارش سلام دلفان، یک دندانپزشک با اشاره به فواید جرم گیری دندان، گفت: جرم گیری تنها یک شیوه زیبایی و فقط برای سفیدی دندان نیست بلکه برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، افراد باید در طول سال یک تا دوبار برای جرم گیری به پزشک مراجعه کنند.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]