به گزارش سلام دلفان، معاون وزیر خارجه در واکنش به خوشحالی رئیس لابی FDD از شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: خوشحالی از رنج مردم شرمآور است.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]
به گزارش سلام دلفان، معاون وزیر خارجه در واکنش به خوشحالی رئیس لابی FDD از شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: خوشحالی از رنج مردم شرمآور است.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]