به گزارش سلام دلفان، وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با قطعیشدن حضور خودروسازان آلمانی در ایران گفت: در خودروهای سنگین، اتوبوس و کامیون ما همکاری درازمدت داشتیم و این همکاریها دوباره از سر گرفته شدهاند.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]