به گزارش سلام دلفان، تعدادی از واردکنندگانِ بانفوذِ واگن با برخی مدیران ساختمان دادمان دیدار داشتهاند و قول دادهاند تا واگنها را بعد از برجام با قیمت ارزانتری نسبت به قبل به ایران وارد کنند
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]