به گزارش سلام دلفان، اموال بنياد، مال ما نيست. مال مستضعفان است. كساني هم كه اموال بنياد را در دست دارند، اين پيام را ميگيرند و بايد اين اموال را پس بدهند و اميدوارم با زبان خوش پس بگيريم و ناچار به توسل به زبان ناخوش نباشيم.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]