به گزارش سلام دلفان، رئیس فراکسیون امید گفت: میدانستیم که برخی از افراد لیست، در هنگام انتخاب رئیس حتما به ما رأی نمیدهند و درواقع بهازای هر یک نفر از آنها ما دو رأی از دست میدادیم؛ چون یک رأی از ما کم میشد و یک رأی به رقیب ما اضافه میشد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]