- سلام دلفان | اخبار شهرستان دلفان| نخستین سایت خبری تحلیلی در دلفان - http://salamdelfan.ir -

نمایش گوشه‌ای از مصیبت‌های «شیمیایی»/ رنج‌نامه‌ای در وصف مردم سردشت

به گزارش سلام دلفان، روزهای هفتم و هشتم تیرماه ۱۳۶۶ به دنبال بمبارن شیمیایی شهر سردشت، ۱۱۰ نفر شهید و ۵۰۰۰ تن مجروح شدند، مجروحیتی که هنوز هم هنوز دست از سر مردم سردشت برنداشته است و خیلی از آن ها از حق تنفس هم محروم هستند. «درخت گردو» می‌تواند ادای دینی به مردم نجیب و رنج کشیده‌ی سردشت باشد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید

Powered by WPeMatico [2]