به گزارش سلام دلفان، در حالی که رئیس سازمان برنامه و بودجه میگوید ۹۳۴میلیارد تومان مطالبات آموزشوپرورش پرداخت شده است و دیگر بدهی ندارند(!) اما هنوز بخش زیادی از طلب حقالتدریس معلمان شاغل از جمله ۱۱۰۰میلیارد تومان کسری سال قبل باقی مانده است!
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]