به گزارش سلام دلفان، یکی از مهمترین عوامل این نامگذاریها وابستگی شدید پهلویها به بیگانگان خصوصا انگلستان و آمریکا بود. استعمارگران خارجی ضامن بقای حکومت پهلوی بودند و همین باعث میشد که آنها به صورت وحشتناکی از لحاظ فرهنگی واداده باشند. و الا هیچ حکومت و فرهنگی حاظر به پذیرش و تطهیر دیکتاتورها و حاکمان جنایتکار کشورهای دیگر نیست.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]