به گزارش سلام دلفان، دبیر انجمن رادیولوژی ایران گفت: دولت برای خیلی از موارد تجهیزات پزشکی ارز دولتی و نیمایی اختصاص داده ولی به دلیل نبود نظارت موثر این اقلام تا ۴ تا ۵ برابر افزایش قیمت داشته است.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]