به گزارش سلام دلفان، یک نفتکش ژاپنی، بارگیری آنچه به نظر میرسد آخرین محموله نفت خریداری شده از ایران در بازه معافیت کنونی بوده را آغاز کرد و قرار است این محموله در اوایل آوریل به ژاپن برسد.
ادامه خبر را در اینجا [1] بخوانید
Powered by WPeMatico [2]