نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن در خصوص مشکلات و نقص های مربوط به خدمات حوزه تلفن همراه و اینترنت که به مردم ارائه می شود به وزیر ارتباطات تذکر شفاهی دادند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وجود ضعف های زیرساختی و خدماتی حوزه تلفن همراه و اینترنت گفت: اپراتورهای ارتباطی موظفند خدمات قابل قبولی در این حوزه به مردم ارائه کنند؛ به همین جهت وزارت ارتباطات باید این موضوع را از شرکتهای موردنظر مطالبه کرده و بر خدمات ارائه شده نظارت کند.
بیاتیان از برنامه های وزارت ارتباطات برای رفع مشکلات موجود در سال جاری براساس قول این وزارتخانه خبر داد و ادامه داد: هم اکنون معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در حال پی ریزی و پیگیری مشکلات و رفع نواقص در استانهای مختلف کشور است.
وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مردم و بهبود خدمات ارتباطی خاطرنشان کرد: براساس وعده وزیر ارتباطات، از شهریورماه امسال و با راه اندازی نسل سوم و چهارم موبایل در کشور، پیش بینی می شود که خدماتی با کیفیت در این بخش، در اختیار مردم قرار گیرد.
