سلام دلفان
سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان
سلام دلفان
سلام دلفان
کد خبر: 58956
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
تعداد نظرات: . نظر
خانه » اخبار برتر » دو مدل از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی
Print This Post

کارها را خودشان ردیف می‌کنند اما چنان خود را به بی‌خبری می‌زنند که آدم شاخ درمی‌آورد.

1438082593523_abdolvahed mirzazadeh-25.jpgسلام دلفانطنز روز ؛ مثلا یک گروه در تلگرام ایجاد می‌شود با نام «کمپین مردمی دعوت از دکتر فلانی برای حضور در انتخابات آتی». بعد 199 نفر عضو آن می‌شوند و شروع می‌کنند به کپی کردن مطالب و گذاشتن جٌک. بعد آقای شیفته بهارستان، وارد گروه می‌شود و می‌نویسد: «سلام چه کسی من را اضافه کرده؟ اینجا چه خبره؟» بعد یک نفر که از قبل هماهنگ شده است می‌نویسد: سلام دکتر جان. مردم شما را اضافه کرده‌اند. شکر خدا شماره شما را همه مردم شهر دارند. اسم گروه را ببینید. بعد آقای دکتر که مثلا تازه اسم گروه را دیده است می‌نویسد: «یعنی باز هم می‌خواهید باری بر دوش من بگذارید؟ می‌خواستم کمی استراحت کنم و به کارهای پژوهشی بپردازم اما شما دارید وظیفه‌ای را از من مطالبه می‌کنید که زبانم یارای نه گفتن به آن را ندارد.»

یک طور دیگرش هم این طوری است که بیلبورد بزرگی پیدا می‌کنند و روی آن می‌نویسند: جناب آقای دکتر بهمانی، تلاش شما در نصب دو عدد چراغ راهنمایی در شهر، نشان از تدبیر و تخصص و تجربه و تعهد و تحول و تاهل و تسلط و تتبع جنابعالی دارد. امیدواریم همیشه نماینده ما باقی بمانید. با تشکر جمعی از مردم شهر فلان.

بعد آقای دکتر دقیقا روبه‌روی آن بیلبورد روی بیلبورد دیگری می‌نویسد:

مردم عزیزم. مردم شریفم. قصد من آوردن پتروشیمی، پالایشگاه، ذوب‌آهن، فولاد، ماشین‌سازی و… به شهر بود اما د‌ست‌های پنهان نگذاشتند بیشتر از دو چراغ راهنمایی تقدیم شما کنم. اما در چهار سال آینده حتما بر حسن انتخاب شما صحه خواهم گذاشت. به شرطی که شما بر من صحه بگذارید.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی/ ایسنا

» ارسال نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

سلام دلفان
سلام دلفان
رفتن به نوارابزار