باید با مذاکره، همه بهانهها را از دست آمریکا بگیریم!/ مردم بخاطر عملکرد ناموفق دولت، به اصلاحطلبان بدبین شدهاند به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانیدPowered by WPeMatico به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانید Powered by WPeMatico مطالب مرتبط:اصلاحطلبان شرط گذاشتند روحانی برای ادامه حمایت باید با ما مذاکره کند!شعار انتخاباتی اصلاح طلبان مشخص شدوقتی عارف درباره مجلس ششم به اوت زدتشدید اختلاف انتخاباتی اصلاحطلبان با دولت/ عارف: رأی نیاوریم ریاستجمهوری روحانی یکدورهای میشوداسامی اعضای هیئت رئیسه جدید جبهه اصلاحطلباندولت یازدهم در بیشتر حوزهها ناکارآمد است/تیم روحانی با نگاه سلبی بیشتر دنبال تلافیکردن ضربات مخالفان استتلاش اصلاحطلبان برای ایجاد شکاف میان دولت و اصولگرایانبعد از آن همه خسارت بگویید خیر مذاکره با آمریکا چه بود؟!