به گزارش سلام دلفان، رئیس هیات مدیره فرابورس ایران در مورد عدم استقبال سرمایهگذاران از واگذاری سهام شرکتهای دولتی در بورس و فرابورس گفت: قیمت بالای سهام و مدیریت دولتی ...
به گزارش سلام دلفان، رئیس هیات مدیره فرابورس ایران در مورد عدم استقبال سرمایهگذاران از واگذاری سهام شرکتهای دولتی در بورس و فرابورس گفت: قیمت بالای سهام و مدیریت دولتی از مهمترین دلایل عدم اقبال به شرکتهای دولتی است.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید