به گزارش سلام دلفان، رییس جمهور ما براى کسی که رأس نظام طاغوت است از تعابیری چون "باهوش" و "با ادب" استفاده می کند! این بدترین مصداق نفوذ است. نفوذ ...
به گزارش سلام دلفان، رییس جمهور ما براى کسی که رأس نظام طاغوت است از تعابیری چون “باهوش” و “با ادب” استفاده می کند! این بدترین مصداق نفوذ است. نفوذ ضرورتاً بواسطه جاسوسهای شناسنامهدار اتفاق نمی افتد. امام فرمودند گاهی حرف دشمن با چند واسطه با زبان خودی ها بیان می شود.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید
Powered by WPeMatico



