به گزارش سلام دلفان، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی همچنان با شرکت CNPC چین در حال مذاکره هستیم اما طی چند ماه ...
به گزارش سلام دلفان، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی همچنان با شرکت CNPC چین در حال مذاکره هستیم اما طی چند ماه آیند اخبار خوبی در این ارتباط اعلام خواهیم کرد.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید