به گزارش سلام دلفان، سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درخصوص تکالیف دستگاهها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی از برگزاری ...
به گزارش سلام دلفان، سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور درخصوص تکالیف دستگاهها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی از برگزاری افطاریهای تجملاتی منع شدند.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید