رهبر ایران: روابط با آمریکا مفید باشد، اول از همه خودم میگویم رابطه برقرار شود/ ایرانیها تسلیم نمیشوند چون «ایرانی» هستند +فیلم به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانیدPowered by WPeMatico به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانید Powered by WPeMatico مطالب مرتبط:واشنگتن: حضور ایران در ژنو ۲ موثر نیستبیانیه 213 نماینده برای انتشار فکت شیت ایرانیهفت ایرانی که قرار است آزاد شوند، که هستند؟مقام نظامی آمریکا: ایران هیچ امتیازی به ما نمی دهدنتانیاهو به انگلیس: از ایران بخواهید اسرائیل را به رسمیت بشناسد!نا امیدی کامل از یافتن مجروحان مجهولالهویه۵۳ درصد ایرانیها در شبکه اجتماعی عضو هستند/ ساعت حضور ایرانیها در فضای مجازی نسبت به نرم جهانی زیاد استآمریکا باز هم دست به تحریم ایران زد