به گزارش سلام دلفان، مرحوم آیت الله پهلوانی در نزدیکی زمان ارتحالشان فرمودند: «مُردنم را به من نشان دادند. واضحِ واضح. و اکنون نیز آن زمان برایم مشهود است. دیدم ...
به گزارش سلام دلفان، مرحوم آیت الله پهلوانی در نزدیکی زمان ارتحالشان فرمودند: «مُردنم را به من نشان دادند. واضحِ واضح. و اکنون نیز آن زمان برایم مشهود است. دیدم که انبیا و اولیای الهی در تشییع جنازه من شرکت کردهاند.» خب چه عملی را ایشان باید انجام داده باشند که انبیاء و اولیای الهی به تشییع جنازه ایشان آمدند؟
ادامه خبر را در اینجا بخوانید
Powered by WPeMatico



