به گزارش سلام دلفان، معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای اردبیل از افزایش ۵۷ درصدی ورودی آب به سدهای اردبیل خبر داد و گفت: مخازن سدهای اردبیل به دنبال ...
به گزارش سلام دلفان، معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای اردبیل از افزایش ۵۷ درصدی ورودی آب به سدهای اردبیل خبر داد و گفت: مخازن سدهای اردبیل به دنبال بارشهای اخیر در سطح استان وضعیت مطلوبی دارند.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید