وقتی متولیان فوتبال بازنشسته هستند، سوء مدیریت که چیزی نیست به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانیدPowered by WPeMatico به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانید Powered by WPeMatico مطالب مرتبط:والیبال ناگهان عاشقمان کرد!پول صداوسیما حق فوتبال است و باید همه آن به فوتبال بیایدکیروش ماندگار شد +متن تفاهمنامهبرنامه ۹۰ و نظرسنجی سؤال برانگیز/ وقتی «عادل» دوست دارد انتقاد از مدیران فوتبال را فراموش کند!کفاشیان:برگشتن کیروش دست ماستوقتی برانکو کم میآوردگیرنده لباس مسی دربازی با آرژانتین لو رفتکفاشیان: ۱۳سال است بازنشستهام، اگر مشکل چیز دیگری است بگویید؟!/نتوانستیم تعامل مربیان باشگاهی و ملی را بیشتر کنیم/