پالایشگاه ستاره خلیج فارس را مهندسان قرارگاه سازندگی سپاه ساختند، نه برجام! به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانیدPowered by WPeMatico به گزارش سلام دلفان، ادامه خبر را در اینجا بخوانید Powered by WPeMatico مطالب مرتبط:امسال در پالایشگاه ستاره خلیجفارس بنزین تولید میکنیمگزارش/ نقش سپاه در راهاندازی اولین پالایشگاه تمام ایرانی پارسجنوبیحجم زیادی از پروژههای دولت را سپاه اداره و اجرا میکند/ مشکلی با هیچکدام از دولتها نداریمسردار عبدالهی : آماده کمک به دولت هستیم/ برگزاری جلسات سپاه با دولتیهاوعده فراموش شده وزیر نفتذات سپاه در کنار مردم بودن استهیچ پروژهای را در دولت یازدهم به دلیل مشکلات مالی متوقف نکردیم/عمل به سیاستهای اقتصاد مقاومتی راهحل مشکلاتقرارگاه سازندگی خاتم مشارکت فعالی در روند عمران و آبادانی لرستان دارد