سلام دلفان
سلام دلفان
سلام دلفان
کد خبر: 216085
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: . نظر
خانه » خبر » ۳۰ میلیارد دلار ارز صادراتی گم شد/ شرکت‌های دولتی، خصولتی و صادرکنندگان یک‌بارمصرف متهمان اصلی وضع موجود/ تولیدکنندگانی که با یارانه ملت صادرات می‌کنند و ارز را در خارج ذخیره می‌کنند یا در بازار می‌فروشند/ چرا مسئولان فقط تماشا می‌کنند؟
Print This Post
به گزارش سلام دلفان، شرکت‌های دولتی، خصولتی و خصوصی در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی، با انرژی ارزان و یارانه‌هایی که از جیب ملت ایران برمی‌دارند، کالای خود را صادر می‌کنند ...

به گزارش سلام دلفان، شرکت‌های دولتی، خصولتی و خصوصی در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی، با انرژی ارزان و یارانه‌هایی که از جیب ملت ایران برمی‌دارند، کالای خود را صادر می‌کنند ولی در کمال آرامش ارز حاصل از این صادرات را به کشور بازنمی‌گردانند؛ قوای سه‌گانه هم تنها نظاره‌گر این فاجعه عظیم هستند.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید

Powered by WPeMatico

دیدگاهها بسته شدهاند.

سلام دلفان
سلام دلفان
رفتن به نوارابزار