سلام دلفان
سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان سلام دلفان
سلام دلفان
سلام دلفان
کد خبر: 11031
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
تعداد نظرات: . نظر
خانه » اخبار برتر » دکور خاک خورده بانک ها/سیستم نوبت دهی مشتریان
Print This Post
اختصاصی گروه اقتصادی سلام دلفان- تقریبا برای تمام مردم شهر عادی و عرف شده است که با ورود به بانک با جمعیتی فشرده و نامنظم در جلوی باجه ها- و ...

اختصاصی گروه اقتصادی سلام دلفان– تقریبا برای تمام مردم شهر عادی و عرف شده است که با ورود به بانک با جمعیتی فشرده و نامنظم در جلوی باجه ها- و صدای درهم و پیچیده ی مردم- روبه روشوند.

کمی انطرف تر چشمت به یک سیستم نوبت دهی می افتد که یک برگه بر روی آن چسپیده و نوشته :خراب می باشد!!!

آخر مگر چند روز از نصب این سیستم می گذرد که این چنین تنها و بلااستفاده در گوشه ای از بانک خاک می خورد؟

با اندکی دقت متوجه صندلی های انتظار در وسط بانک  می شوی که خالی از سکنه و خلوت ترین نقطه بانک را به شما نشان میدهد.

حال باید علت را یافت.

آیا مشکل از سیستم نوبت دهی به مشتریان است؟ یا عدم اطلاع مشتریان برای استفاده از این سیستم؟

علت هر دو مشکل از بانک می باشد،زیرا اگر بانک براساس شماره مشتری خدمت رسانی کند هیچ گونه هرج ومرج و بی عدالتی به وجود نمی آید و دیگر هیچکس به دنبال یافتن یک آشنا و یا پارتی برای جلو انداختن نوبت خود نمی گردد.البته اگر کارمندان عزیز از پشت باجه ها خدمات بدون نوبت ارائه ندهند !!!

و خلاصه اینکه مشتری خود را ملزم به رعایت حق دیگران می بیند.

اگر بانک اطلاع رسانی دقیق انجام دهد این مشکلات به وجود نمی آید، حال آنکه اکثر مشتریان از روستاها مراجعه می کنند.

اگر این سیستم نوبت دهی کارکند، همه کارمندان بانک به ترتیب، بدون اتلاف وقت و به یک اندازه کار می کنند که هم به نفع کارمندان و هم به نفع مردم می باشد.

و دیگر مشاهده نمی شود که دو باجه از بانک شلوغ و بقیه در حال استراحت کامل به سر برند، لازم ذکر است که این فرضیه در صورتی است که بانک نیروی لازم را در اختیار داشته باشد.

به امید آنروز که هنگام خروج از بانک،احساس شاد رهایی از یک کابوس بانکی را نداشته باشیم.

» ارسال نظرات

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

سلام دلفان
سلام دلفان
رفتن به نوارابزار