به گزارش سلام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مسنترین بیمار بهبود یافته مبتلا به کوید ۱۹ ایران با ۹۱ سال سن ظهر امروز از بیمارستان پاستور بم مرخص ...
به گزارش سلام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مسنترین بیمار بهبود یافته مبتلا به کوید ۱۹ ایران با ۹۱ سال سن ظهر امروز از بیمارستان پاستور بم مرخص شد.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید