به گزارش سلام دلفان، ما این مشکلات را در شورا داشتیم که طرف میگفت من خودم شانزده حزب دارم، بنابراین میخواهم شانزده تا آدم بگذارم. ما از ابتدا به آنها ...
به گزارش سلام دلفان، ما این مشکلات را در شورا داشتیم که طرف میگفت من خودم شانزده حزب دارم، بنابراین میخواهم شانزده تا آدم بگذارم. ما از ابتدا به آنها گفتیم سهمخواهی، نداریم. یکی از مسائل مهم این است که افراد خودشان هم ذینفع نباشند. اگر بخواهد خودشان ذینفع باشند، سهمخواهی هم بکنند، آدمهای ناجوری هم باشند، به نتیجه نمیرسد و نتیجهاش همینی هست که میبینیم و اصلاً «جمنا» به همین خاطر درست شد.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید
Powered by WPeMatico



