سلام دلفان
سلام دلفان
سلام دلفان
کد خبر: 217139
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: . نظر
خانه » خبر » چرا در دوره پهلوی خیابان‌ها به اسم دیکتاتورها خورده بود؟
Print This Post
به گزارش سلام دلفان، یکی از مهمترین عوامل این نامگذاری‌ها وابستگی شدید پهلوی‌ها به بیگانگان خصوصا انگلستان و آمریکا بود. استعمارگران خارجی ضامن بقای حکومت پهلوی بودند و همین باعث ...

به گزارش سلام دلفان، یکی از مهمترین عوامل این نامگذاری‌ها وابستگی شدید پهلوی‌ها به بیگانگان خصوصا انگلستان و آمریکا بود. استعمارگران خارجی ضامن بقای حکومت پهلوی بودند و همین باعث می‌شد که آن‌ها به صورت وحشتناکی از لحاظ فرهنگی واداده باشند. و الا هیچ حکومت و فرهنگی حاظر به پذیرش و تطهیر دیکتاتورها و حاکمان جنایتکار کشورهای دیگر نیست.
ادامه خبر را در اینجا بخوانید

Powered by WPeMatico

دیدگاهها بسته شدهاند.

سلام دلفان
سلام دلفان
رفتن به نوارابزار